Select Page
“Διαχείριση Κρίσεων στον Σχολικό Χώρο σε Επίπεδο Πρόληψης και Αντιμετώπισης”

“Διαχείριση Κρίσεων στον Σχολικό Χώρο σε Επίπεδο Πρόληψης και Αντιμετώπισης”


ΕΝΑΡΞΗ  ΚΥΚΛΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024 

Τα διαδικτυακά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, στοχεύουν  στην επιμόρφωση των συμμετεχόντων αναφορικά με τους τρόπους διαχείρισης όλων των βασικών προβλημάτων της σύγχρονης σχολικής ζωής ,με ειδική εστίαση στη διαχείριση κρίσεων ψυχικής και σωματικής υγείας εντός του σχολικού πλαισίου, τις διαπροσωπικές συγκρούσεις μελών της σχολικής κοινότητας, τη διαχείριση της σχολικής παραβατικότητας και τη διαχείριση της διαφορετικότητας.

Ο/Η  επιμορφούμενος /η στο τέλος του προγράμματος αναμένεται να:

  1. Να μάθει πλήθος βέλτιστων πρακτικών και ιδεών από τη διεθνή εμπειρία και βιβλιογραφία.
  2. Να γνωρίζει τη σχετική εκπαιδευτική νομοθεσία και τις αντίστοιχες θεσμικές διαδικασίες διαχείρισης των βασικών προβλημάτων και ζητημάτων της σχολικής ζωής .
  3. Να εφαρμόζει ολοκληρωμένα σχέδια και παρεμβάσεις για τη διαχείριση των προβλημάτων της σχολικής ζωής τόσο στο επίπεδο της πρόληψης όσο και στο επίπεδο της αντιμετώπισης και της επαναφοράς , αποκτώντας τις κατάλληλες δεξιότητες.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

  • Εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και των βαθμίδων.
  • Εκπαιδευτικούς που υπηρετούν ή φιλοδοξούν να υπηρετήσουν ως Στελέχη της Εκπαίδευσης, Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής, Μέντορες και Συντονιστές Τάξεων/Γνωστικών Αντικειμένων.
  • Φοιτητές και απόφοιτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν ως εκπαιδευτικοί ή ως ειδικό επιστημονικό προσωπικό των σχολείων (σχολικοί ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, ειδικοί παιδαγωγοί, σχολικοί νοσηλευτές).

Με την ολοκλήρωση του κάθε κύκλου δίνεται στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικό υλικό και βεβαίωση παρακολούθησης.

Α’  ΚΥΚΛΟΣ (οι ημερομηνίες θα ανακοινωθούν)

  1. Η Τέχνη του Σχετίζεσαι.
  2. Η αποτελεσματική διαχείριση των κρίσεων στο Σχολικό Περιβάλλον.
  3. Η ανάπτυξη καλών σχέσεων με τους μαθητές και η αποφυγή των συγκρουσιακών καταστάσεων.
  4. Σχέσεις Σχολείου-Οικογένειας . Ανοιχτό μοντέλο επικοινωνίας.
  5. Καλές πρακτικές επικοινωνίας με τους Γονείς.
  6. Οι εργασιακές συγκρούσεις και οι απρόβλεπτες συνέπειες στο εργασιακό περιβάλλον.
Διάρκεια6 δίωρα σεμινάρια, ώρα διεξαγωγής 18:00-20:00
Συμμετοχή100€ 
ΔιδάσκειΓιώτα Καραχλέ, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας & Εκπαιδευτικός-δείτε το βιογραφικό εδώ
Website :  giotakarachle.com

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

  • Για την κατοχύρωση της θέσης οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
    1. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Ο συμμετέχων συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία της εγγραφής
    2. Καταβολή του ποσού συμμετοχής. Η καταβολή μπορεί να γίνει:
      α) είτε στο ταμείο της Χ.Α.Ν.Θ.
      β) είτε μέσω τραπεζικής κατάθεσης (Λογαριασμοί τραπέζης ΧΑΝΘ),
      στην αιτιολογία θα πρέπει να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του συμμετέχοντα και ο τίτλος του σεμιναρίου «Διαχείριση Κρίσεων» και να αποστέλλεται το αποδεικτικό στο [email protected]
  • Link Διεξαγωγής: Ο σύνδεσμος θα σταλεί με την ολοκλήρωση της εγγραφής
  • Τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται: εάν για οποιονδήποτε λόγο ο ενδιαφερόμενος ακυρώσει τη συμμετοχή του, εάν δεν εμφανιστεί στα μαθήματα, εάν  επιλέξει κατά τη διάρκεια των μαθημάτων να διακόψει την παρακολούθησή του.


Β’  ΚΥΚΛΟΣ
(οι ημερομηνίες θα ανακοινωθούν)

  1. Διαχείριση του Πένθους στο σχολικό περιβάλλον.
  2. Χρόνια νοσήματα και αντιμετώπισή τους.
  3. Αντιμετώπιση έκτακτων ιατρικών περιστατικών στο σχολικό χώρο.
  4. Διαχείριση περιστατικών ενδοοικογενειακής βίας.
  5. Ο Σχολικός εκφοβισμός (Bullying και Cyberbullying).
  6. Ενδοσχολική παραβατικότητα (βανδαλισμοί, καταστροφές, κλοπές, ναρκωτικά)

Γ’  ΚΥΚΛΟΣ (οι ημερομηνίες θα ανακοινωθούν)

1.Διαχείριση της Διαφορετικότητας στο Σχολικό Περιβάλλον.
2.Διαχείριση Μεταναστών και Προσφύγων Μαθητών/-τριων στην τάξη και το Σχολείο.
3.Διαχείριση Ρομά μαθητών/-τριων στην τάξη και το σχολείο.
4.Αναγνώριση Μαθησιακών Δυσκολιών-Παραπομπή Μαθητών/-τριων σε ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ.
5.Οι νέες δεξιότητες του 21ου αιώνα.
6. Η Αυτό-αξιολόγηση ως Διαδικασία Αναμόρφωσης  της Σχολικής Μονάδας

Share This