fbpx
Επιλογή Σελίδας
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
project
product

Καλώς όρισε τον Νέο σου Εαυτό! Όποτε πάρεις την απόφαση να ξεκινήσεις να τρέχεις, γιόρτασε το σαν μια πολύ σημαντική στιγμή στη ζωή σου! Διατηρήσου σε καλή φυσική κατάσταση, αύξησε την ταχύτητα σου, βελτίωσε τη δύναμη σου!

Αν έχεις χρόνια να προπονηθείς, ή νιώθεις ότι έχεις μείνει πίσω στην προπόνηση σου, στόχευσε σε έναν αγώνα 5 χιλιομέτρων τους επόμενους τρείς μήνες! Προπονήσου τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα με ένα Long Run 5-8 χιλιομέτρων και μια διαλειμματική προπόνηση με 6-8 επαναλήψεις των 30’’ σε ρυθμό αγώνα στόχου. Αυτός ο στόχος θα σε βοηθήσει να βρεις το ρυθμό σου, να προσθέσεις ποιότητα και ενδιαφέρον στην προπόνηση σου και θα αποτελέσει ένα καλό κίνητρο για να ξεκινήσεις να προπονείσαι συστηματικά.

 

Εκμεταλλεύσου το χειμώνα και το δροσερό καιρό για να διατηρηθείς σε καλή φυσική κατάσταση με όχι τόσο καλές συνθήκες.

Ο Χειμώνας,κρύβει κινδύνους,  λόγω χαμηλών θερμοκρασιών,
απειλώντας την υγεία  μας. Μείνε υγιής, άλλαξε τα ιδρωμένα ρούχα μετά από κάθε προπόνηση, πιες ένα ζεστό τσάι για αποκατάσταΒελτιώνεσαι σαν άνθρωπος και ως αθλητής, μόνο εάν βρίσκεσαι και προπονείσαι εκτός των συνθηκών που έχεις συνηθίσει (outside the comfort zone), τονίζει ο Percy Cerutty, Προπονητής δρομέων μεγάλων αποστάσεων στην Αμερική.

 

Απέκτησε το επιθυμητό σωματικό βάρος! Μικρές, ασήμαντες αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες, αλλά και στο πρόγραμμα προπόνησης, θα βοηθήσουν στην επίτευξη αυτού του στόχου.

Άλλαξε τo βαρετό συνεχόμενο αερόβιο πρόγραμμα σου, το οποίο είναι και χρονοβόρο (45-60 λεπτά) σε 30 λεπτά μεγαλύτερης έντασης και κάψε 10-15% περισσότερες θερμίδες. Γίνε δραστήριος κατά τη διάρκεια της ημέρας προσπαθώντας να μην κάθεσαι πάνω από 30 λεπτά. Παρακολούθα ακόμα και τηλεόραση κάνοντας δουλειές.

Πρόσθεσε τροφές με φυτικές ίνες στη διατροφή σου (λαχανικά, φρούτα, όσπρια και προϊόντα ολικής άλεσης), βοηθούν στην αίσθηση κορεσμού, ενώ διατηρούν τα επίπεδα ενέργειας σταθερά.

 

Όλα είναι στο μυαλό! Μεγιστοποίησε την δύναμη του μυαλού σου για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση. Βρες το καταλληλότερο προσωπικό κίνητρο για την ‘‘συμμόρφωση’’ στο πρόγραμμα.

Αξιολόγησε τον εαυτό σου, μάθε από τα λάθη σου και εξέταζε συχνά τις προπονήσεις και τους αγώνες σου. Μάθε να απαντάς στις εξής ερωτήσεις για να αναβαθμίσεις το πρόγραμμα σου.

  • Τι έκανα και με βοήθησε να βελτιωθώ;
  • Τι πρέπει να διορθώσω στο πρόγραμμα μου;
  • Τι αλλαγές πρέπει να κάνω για να γίνω ακόμα καλύτερος;

Για να είστε απόλυτα έτοιμοι για το νέο σας ξεκίνημα στον κόσμο του τρεξίματος χρειάζεστε τον κατάλληλο ρουχισμό. Για ρουχισμό τρεξίματος των εταιρειών Asics και Ronhill φροντίζουμε για εσάς, με μεγάλες εκπτώσεις μέχρι και 29/11, στο Johnson Store Θεσσαλονίκης, Τσιμισκή 136 (δίπλα από τη ΔΕΗ).

           

 

 

 

Share This