Επιλογή Σελίδας

Πολλοί ασκούμενοι αντιλαμβάνονται τις διατάσεις ως περιττό μέρος της προπόνησης. Δεν γνωρίζουν όμως, ότι η εντατική άσκηση δύναμης  χωρίς την προπόνηση ελαστικότητας των μυών οδηγούν σε βράχυνση τους με αποτέλεσμα ο ασκούμενος να είναι περισσότερο ευάλωτος σε τραυματισμούς. Οι διατάσεις παρέχουν τόσο στο σώμα όσο και στο νου μια σειρά από εκπληκτικά οφέλη μερικά από τα οποία αναφέρονται παρακάτω:

  1. Βελτιώνουν το κυκλοφοριακό σύστημα, αυξάνεται η ροή του αίματος και επιτυγχάνεται η ανάκαμψη του μυός.
  2. Βελτιώνουν το καρδιαγγειακό σύστημα, σύμφωνα με μελέτες οι διατάσεις βελτιώνουν τη λειτουργία των αρτηριών και μειώνουν την αρτηριακή πίεση.
  3. Αυξάνουν την ευλυγισία.
  4. Αυξάνουν το εύρος της κίνησης των αρθρώσεων.
  5. Συμβάλλουν στη μείωση του άγχους και της έντασης.
  6. Προλαμβάνουν τραυματισμούς και ανακουφίζουν από μυϊκούς πόνους.
  7. Βοηθούν έμμεσα στην μυϊκή δύναμη.

Δείτε τα προγράμματα γυμναζομένων εδώ

Share This